loading...
تور آنتالیا
arezu بازدید : 115 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

هتل های استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

 

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران توراستانبول مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل امین سلطان استانبول

 مطالب مرتبط:

هتل امین سلطان استانبول

هتل آسکوک استانبول

تور استانبول آبان 94

تور استانبول پاییز 94

arezu بازدید : 107 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند .در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

 

مرکز خرید زورلو استانبول

مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد. در تور استانبول آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول آبان 94

arezu بازدید : 131 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

 

هتل پارک اتومان استانبول

اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران ومسافران تور استانبول تبدیل شود.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.این هتل دارای ۳۸ اتاق می باشد. هتل Ottoman Hotel Park با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان میباشد.اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرین تور استانبول، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.در صورتی که بخواهید ارز تهیه کنید در این هتل خدمات تبادل ارز نیز انجام می پذیرد. در تور استانبول میتوانید در این هتل زیبا اقامت خوبی داشته باشید.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : سرویس نگهداری کودکان ،استخر ،سوئیت مخصوص تازه عروس ،خدمات خانه داری - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - بسته های نهار - تورها - فکس و کپی - تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - گرمایش - منطقه بدون سیگار

هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

اتاق های هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

رستوران هتل پارک اتومان

arezu بازدید : 163 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

 

هتل چراغان کمپنسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با خدمات بي نظير خود پذيراي مهمانان ميباشد. محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. در تور استانبول میتوانید از این هتل استفاده کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 313 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. مسافران تور استانبول در این هتل زیبا اقامت خوبی خواهند داشت.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

رستوران چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

اتاق های چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

 

arezu بازدید : 71 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

پارک قزی استانبول یک پارک کوچک است که در کنار میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد.در گذشته در محل این پارک یک سرباز خانه نظامی بود که در سال 1806 ساخته شده بود و همچنین از سال 1560 تا 1939 در قسمت شمالی محل کنونی این پارک، قبرستانی ارمنی وجود داشت که در سال 1939 به تصمیم دولت استانبول برای ساخت پارک خراب گردید.ساخت این پارک در سال 1943 به اتمام رسید و این پارک به افتخار رئیس جمهور دوم ترکیه گشایش یافت. در سال های بعد با ساخت هتل در داخل این پارک، از وسعت آن کاسته شد ولی با این وجود همچنان از مراکز تفریحی مهم مردم استانبول و گردشگران تور استانبول تیر 94 می باشد.

 

پارک قزی در استانبول

 

پارک قزی در استانبول

 

arezu بازدید : 51 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد. رستوران بیتی استانبول جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین تور استانبول تعطیلات عید فطر 94 می باشد.مسافرین تور استانبول تیر 94 میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد.

 

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران بیتی در استانبول

 

 

arezu بازدید : 40 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل ALL SEASON در سال 2001 افتتاح شده است و دکوراسیون هتل به سبک مدرن می باشد تا بتواند اقامت راحتی را برای مسافرین در تور استانبول تیر 94 خود فراهم کند. هتل ALL SEASON در قلب تاریخی استانبول در محله‌ ی فیندیک‌زاده و نزدیک میدان سلطان احمد واقع شده است. به لطف این موقعیت، بیشترین مکان های تاریخی و مشهور استانبول در اطراف هتل ALL SEASON قرار دارد که از هتل تا این مکان ها فقط 15 دقیقه راه است. با پیاده روی به راحتی می توانید از مکان های تاریخی از قبیل مسجد سلطان احمد، حمام CEMBERLITAS، کلیسای CISTERN، SAINT SOPHIA، BEYAZIT، دانشگاه استانبول، بازار بزرگ و ... بازدید نمائید. از امکانات این هتل برای مسافرین تور استانبول تابستان 94 میتوان به مواردی چون تلویزیون LCD , ماهواره مینی بار , سشوار , حمام , اینترنت رایگان WIRELESS , تهویه مطبوع هوا , تلفن , سونا و سالن ماساژ اشاره کرد.

 

هتل آل سیزن استانبول

 

 

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول

 

arezu بازدید : 39 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول آسیا Divan Istanbul Asia هتلی مناسب کسب و کار است. میهمانان عزیز تور استانبول تیر 94 می توانند از اتاقهای راحت و فوق العاده تمیز هتل لذت ببرند.این هتل دارای ۲۳۱ اتاق می باشد.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل مسافرین تور استانبول تابستان 94 باشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و خدمات نگهداری از اطفال می باشد.یک صرافی و نیز اتاق جلسه کاملا مجهز با امکانات فکس و کپی در هتل موجود می باشد.هتل Divan Istanbul Asia با خدمات عالی خود از قبیل خدمات آرایشگاه , استراحت در باغ هتل , برنامه گردش,  پذیرای مهمانان تور استانبول تعطیلات تیر 94 می باشد.اتاق ماه عسل مربوط به تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد.

 

هتل دیوان استانبول

سالن هتل دیوان استانبول

 

هتل دیوان استانبول

 اتاق هتل دیوان استانبول

 

هتل دیوان استانبول

اتاق جلسه هتل دیوان استانبول

arezu بازدید : 42 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

خلیج شاخ طلایی در استانبول ، یکی از جاذبه های دیدنی ترکیه و استانبول می باشد که بهترین لنگر گاه های طبیعی دنیا به شمار می رود و بخش آسیایی و اروپایی استانبول را از هم جدا می نماید . این خلیج شیپور شکل که یکی از پر بازدیدترین مکان های دیدنی و تفریحی تور استانبول تیر 94 است که دارای پیشینه تاریخی بوده و قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی می رسد .در قدیم از این منطقه به عنوان اصلی ترین مرکز تجمع کشتی های نیروی دریایی و کشتی های تجاری استفاده می کردند . در واقع خلیج شاخ طلایی ، مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد . مردم استانبول و گردشگران تور ترکیه و تور استانبول تابستان 94 می توانند در پارک ها و رستوران های متعددی که در حاشیه خلج وجود دارد و یا سوار بر کشتی ، به تفریح پرداخته و از تماشای مناظر زیبا و شگفت انگیز خلیج ، خصوصا هنگام غروب آفتاب لذت ببرند .

 

خلیج شاخ طلایی در استانبول

 

 

arezu بازدید : 47 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … موجود می باشد و همگی این فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند. در تور استانبول 94 از این فروشگاه دیدن نمایید قطعا اکثر احتیاجات خود را می توانید در این مرکز خرید برآورده کنید

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

 

مطالب مرتبط :

ارزانترین تور استانبول

arezu بازدید : 41 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد.مسافران تور استانبول در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استفاده کنند.

 

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان و گردشگران تور استانبول 94 است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.

 

جزایر پرنس استانبول

جزایر استانبول که در دریای مرمر هستند و به نام جزایر پرنس نیز هستند که تقریبا یک ساعت از شهر استانبول فاصله دارند این جزایر شامل هشت جزیره هستند و سواحل این جزیره از قبیل بیوک آدا،صدف،بورگاز و هیبلی نیز می باشند این جزایر در دوران بیزانس ها مکانی برای تبعید شدگان بوده است رفت و امد در این جزایر به وسیله درشکه است هتل قدیمی که متعلق به قرن توزدهم است و بزرگترین بنای چوبی است در این منطقه است در این منطقه استانبول 4 هتل وجود دارد که از گردشگران تور استانبول پذیرایی می کنند

گردشگران تور استانبول 94 از محیط زیبا و آرام این منطقه استانبول لذت می برند

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 49 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
 

هتل پیانو فورت استانبول

این هتل سه ستاره در بهترین منطقه و جاذبه های شهر استانبول واقع شده است هتل دارای امکانات فراوانی برای میهمانان تور استانبول است.اتاقهای هتل طبق استاندارد و رفاه میهمانان طراحی شده است و با لوازم مدرن تزیین گشته است.اتاقها مجهز به عایق صوتی،سیستم تهویه،تلویزیون ال سی دی است. هتل دارای تریا و قنادی ،استخر،سونا،مرکز سلامت ،حمام سنتی،اتاق بخار و ماساژ است.مدت زمان سرو صبحانه از ساعت هفت صبح تا دوازده ظهر می باشد.و میهمانان تور استانبول 94 میتوانند انواع خوراکی ها را در اتاق خود سفارش دهند.هتل پیانو فورت در منطقه باستانی فاتیح و در سه کیلومتری مسجد سلطان احمد استانبول واقع شده است

 

هتل لیون استانبول

این هتل سه ستاره تور استانبول در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و تا دانشگاه دو کیلومتر فاصله داردهتل دارای امکانات رفاهی از قبیل اینترنت رایگان،اتاقهای مجهز به سیستم تهویه و یک رستوران ترکی است اتاقها به سادگی تزیین شده اند و دارای تلویزیون با ماهواره ،حمام شخصی  و مینی بار است.هتل برنامه گردشی به میهمانان تور استانبول 94 ارائه میدهد.هتل لیون تا موزه آیا صوفیه یه ربع با ماشین فاصله دارد و تا بازار بزرگ دو کیلومتر نیز فاصله دارد.

 

هتل بیربی استانبول

این هتل 3 ستاره تا بازار بزرگ استانبول فقط پنج دقیقه فاصله دارد.مسافران تور استانبول 94 میتوانند در قسمت لابی هتل از قلیان سنتی نیز استفاده کنند.اتاقهای هتل به سبک ساده و شیک طراحی شده اند هتل دارای تلویزیون با ماهواره حمام خصوصی و یخچال است

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 56 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
 

این هتل 4 ستاره تا میدان تقسیم فقط پانصد متر فاصله دارد و تا مرکز همایش ها یک کیلومتر فاصله دارد این هتل تور استانبول 94 دارای امکانات مجهز از قبیل سالن ورزشی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،سونا،ماساژ و خدمات درمانی،پارکینگ رایگان،اتاقهای مجز به اینترنت وای فای و اتاقهای با دکوراسیون زیبا است

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 43 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

این هتل 5 ستاره استانبول بسیار با شکوه و مجلل است و در منطقه شهزاده باشی قرار گرفته است در موقعیتی عالی واقع شده است و دسترسی راحت به جاذبه های توریستی و تجاری شهر دارد این هتل کلال آگا کوناگی استانبول تا مسجد کبود و بازار بزرگ بیست دقیقه پیاده فاصله دارد.و ایستگاه مترو فقط چند قدم تا هتل کلال آگا کوناگی استانبول فاصله دارد .این هتل تور استانبول تا فرودگاه پانزده کیلومتر فاصله دارد هتل دارای لوکس ترین و مدرن ترین امکانات رفاهی است .هتل کلال آگا کوناگی استانبول دارای 87 اتاق و سوئیت استاندارد است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده و روباز،آرایشگاه،حمام ترکی،صرافی ،اینترنت پر سرعت ،رستوران،کافی شاپ و سالن بدنسازی برای مسافران تور استانبول 94 است

 هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

هتل کلال آگا کوناگی استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 38 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

کاخ ییلدیز استانبول

 

در تور استانبول عید 94 کاخ ییلدیز به معنی کاخ ستاره می باشد و در سال 1880 به عنوان اقامتگاهی برای سلطان عبدالحمید دوم ساخته شد. در اواخر قرن نوزدهم میلادی سلطان عبدالحمید دوم کاخ دلمه باغچه را ترک و به این اقامتگاه آورده شد. این کاخ از دربارهای مختلف و یک مسجد تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 94 از دیدن این جاذبه توریستی لذت خواهید برد.در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته اند قرار گرفته که این ساختمان شاله نام دارد. این ساختمانها در داخل یک پارک قرار دارد که این پارک با گل هایی از نقاط مختلف دنیا تزیین شده است. حیات این کاخ یکی از زیباترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر است و مسافران تور استانبول از آن دیدن می کنند.در تور استانبول فروردین 94  دیدن این جاذبه توریستی را از دست ندهید.

 

کاخ ییلدیز استانبول

 کاخ ییلدیز استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

arezu بازدید : 40 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیره کبوتر در کوش آداسی

 

مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.جزیری کبوتر جزیری کوچکی است که به شهر با یک جاده‌ی باریک متصل می‌شود . خانه‌ پرنده‌ها در فصل مهاجرت پرندگان می‌شود و به نوعی سمبل كوش آداسي می باشد .در تور کوش آداسی نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.ساحلی خلوت و دنج دارد و برای مسافرانی که خواستار آرامش هستند و  دور از هیجان باشند جای بی نظیر و زیبایی است . ساحل زیبای جزیره در طلوع و غروب آفتاب منظره هایی فوق العاده را برای خود دارد و دیدن این مناظر زیبا بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است .در تور کوش آداسی 94 به خوبلی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

arezu بازدید : 39 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

در تور کوش آداسی 94 به خوبلی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.پارک ملی دلتای آیدین در استان آیدین، در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است و مسافران تور کوش آداسی می توانند از جاده کوش آداسی-سوکه به این پارک زیبا و خوش و آب و هوا برسند.در تور کوش آداسی عید 94 از این مکان لذت ببرید.در این پارک پلاژ های شنی، دره ها، تخته سنگ های مرتفع باعث زیبایی بسیار پارک شده است و در قسمت شمالی پارک، درختان سرسبز مدیترانه ای وجود دارد که این پارک را به پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است. در سواحل پارک دلتای آیدین انواع لاک پشت ها وجود دارد که در آنجا زندگی و زاد و ولد می کنند و گردشگران می توانند از نزدیک این لاک پشت های زیبا را مشاهده کنند.در این پارک مکانی مقدس وجود دارد که قدمت آن برای هزاران سال پیش است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

 

مطالب مرتبط:

 

 

arezu بازدید : 37 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول می باشد. قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. این مسجد نزدیک بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد و مسافران تور استانبول می توانند با بازدید از این مسجد به راحتی جاذبه های دیگر را نیز دیدن کنند .در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

arezu بازدید : 43 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.قلعه روملی حصار استانبول از قلعه های معروف است که در منطقه ساریر استانبول، بر روی تپه ای در قسمت اروپایی بسفر واقع شده است.این قلعه قبل از فتح قسطنطنیه، در فاصله سال های بین 1451 و 1452 میلادی، توسط سلطان محمد دوم عثمانیساخته شده است و درست در مقابل قلعه آناتولی قرار دارد که از دیگر قلعه های دوره عثمانی می باشد.این قلعه به منظور کنترل تنگه بسفر ساخته شد تا از هر گونه هجوم و حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود.در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.قلعه روملی حصار دارای یک برج کوچک، سه برج اصلی و سیزده برج مراقبت کوچک است که بر روی دیواری قرار گرفته اند و برج های اصلی را به هم متصل می کنند. یکی از برج های مراقبت به شکل منشور چهار گوش، 6 تای آن ها به شکل منشورهای چند گوش و 6 تای دیگر به صورت استوانه ای هستند.این قلعه دارای سه دروازه اصلی در کنار سه برج اصلی است و دارای مخزن سلاح، اتاق استقبال، مسجد، زندان و...می باشد.بازدید از این قلعه زیبا برای مسافران تور استانبول خاطره انگیز خواهد بود.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

 

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

arezu بازدید : 44 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.پارک امیرگان استانبول یک پارک تاریخی است که در منطقه ساریر استانبول، در ساحل اروپایی بسفر قرار دارد و یکی از بزرگ ترین پارک های استانبول می باشد.مسافران تور استانبول عید 94  می توانند در این پارک اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آنجا سرو می شود و میزهایی نیز در خود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در نظر گرفته شده است. انواع درختان سرسبز و زیبا همچون سرو، چنار، بلوط مجار و ... باعث زیبایی بسیار پارک شده اند.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزر می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.مسافران تور استانبول می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

arezu بازدید : 57 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 مسافران تور استانبول 94 می توانند از امکانات این هتل استفاده کنند.هتل سه ستاره آسپالاس استانبول هتلی مجلل و باکیفیت است که در نزدیکی قسمت قدیمی شهر استانبول می باشد و مسافران تور استانبول می توانند از این هتل با چند دقیقه پیاده روی کوتاه به جاذبه های گردشگری مهم استانبول همچون بازار بزرگ، کاخ توپ کاپی، میدان سلطان احمد و بازار مصری برسند. این هتل دارای 28 اتاق است که همه اتاق ها دارای چشم انداز زیبای شهر استانبول می باشند و مجهز به سشوار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، روم سرویس 24 ساعته، دکوراسیون ترکیه ای مدرن، اینترنت وای فای، حمام خصوصی، تهویه، سیستم گرمایشی و ... هستند. صبحانه این هتل هر روز از ساعت 7 تا 10 صبح سرو می شود.در تور استانبول نوروز 94 در این هتل لوکس اقامت کنید.

 

 

امکانات هتل آسپالاس استانبول

پذیرش شبانه روزی، اجاره اتومبیل، کافه، مغازه، رستوران، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، فکس، سرویس نگهداری اطفال، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش، صبحانه در اتاق، غذاهای رژیمی مخصوص، اجاره دوچرخه، اتاق های پاک و بدون سیگار، ایوان مخصوص حمام آفتاب و  ...در تور استانبول 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

هتل آسپالاس استانبولز

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

اتاق هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

اتاق هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

رستوران هتل آسپالاس استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

arezu بازدید : 40 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)
 

پاموک کاله در آنتالیا

پاموکه کاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است که دارای طبیعتی معجزه آسا و رویایی می باشد. پاموک کاله یکی از جذابترین دیدنیهای تور ترکیه 94 و جاذبه های گردشگری آنتالیاست که در استان دنیزلی و در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده است. آب سرشار از کریستالهای کلسیم که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند هزاران سال است که از سراشیبی کوه ها به پائین سرازیر است و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که نظر مسافران تور ترکیه بهار 94 را به خود جلب می کند. این منطقه به دلیل مسایل درمانی و نیز وجود چشم اندازهای فوق العاده از زمانهای دور شناخته شده بوده است. این آب دارای خواص طبی شگفت انگیز و حاوی اکسیر جوانی می باشد. شناگران تور ترکیه نوروز 94 هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

پاموک کاله در آنتالیا

پاموک کاله در آنتالیا

 در مجاورت این معجزه طبیعی، خرابه های شهر تاریخی هیراپلیس واقع شده است. این شهر از بقایای دوران سلطنت برگامو می باشد. در آنجا شما گردشگران تور ترکیه عید 94 می توانید از تئاتر قدیمی آپولون، نکرو پلیس که دارای بزرگترین بخش در منطقه ترکیه است و حمام های رومی و دروازه این مکان دیدن فرمایید.

این مکان طبیعی به قدری جذاب است که در تورترکیه هر فردی را از گوشه و کنار جهان برای دیدنش به سمت خود می کشد .

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 33 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

  رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی است، برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در این تور ترکیه بهار 94 ابتدا باید موارد لازم را نزد مربیان برجسته ای بیاموزید سپس تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد و به ارتفاعات کوهستان سفر می کنیم ، در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم و بعد در ارتفاعات در رودخانه های موجود به ادامه تفریح خود می پردازیم.  قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی مخصوص وجود دارد که به طور خصوصی به شما گردشگران تور ترکیه عید 94 همه چیز را آموزش خواهد داد و در کمال آرامش و امنیت به شما کمک خواهد کرد که قایق سواری خوبی داشته باشید.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 رافتینگ ورزش مهیجی است که در دنیا طرفداران بیشماری دارد. در مسیر رودخانه شما گردشگران تور ترکیه نوروز 94 آثار تاریخی و قدیمی بیشماری را خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعت کوهستان بسیار لذت خواهید برد. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان می باشد.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

میز غذاهای لذیذ در انتظار شما میهمانان تور ترکیه 94 تا بعد از یک ورزش پر تحرک و مهیج با لذت تمام نهار را میل فرمائید .

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 41 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل گلدن سیتی ترکیه

هتل گلدن سیتی ترکیه، در سال 2010 تاسیس شده و یکی از هتل فروشگاههای مرکز شهر استانبول محسوب میشود. اتاقها این هتل تور ترکیه نوروز 94 مجهز به لوازم مدرن از قبیل تلویزیون LCD،اینترنت رایگان و حمام ایتالیایی است ودارای چشم اندازی زیبا می باشد.هم اتاقهای استاندارد دارد و هم اتاقهای مدرن و لوکس که به چشم انداز تماشایی شهر مشرف میباشندو میهمانان تور ترکیه 94 می توانند بنا به سلایق خود یکی را انتخاب نمایند،رستوران هتل، هر روز صبح با بوفه کامل صبحانه را سرو میکند.این هتل فقط ده دقیقه پیاده تا جاذبه های تفریحی شهر استانبول مانند بازار بزرگ ، کاخ تاپکاپی  و مسجد کبود فاصله دارد. ایستگاه تراموا در نزدیک هتل قرار دارد و از این رو دسترسی ها را برای میهمانان تور ترکیه عید 94 آسان می گرداند.

هتل گلدن پارک ترکیه

هتل گلدن پارک در منطقه  تقسیم ،واقع شده است.این منطقه مرکز تجاری، تفریحی شهر استانبول به حساب می آید.از خدمات هتل میتوان به امکانات رفاهی و  اقامت مدرن و لوکس برای میهمانان تور ترکیه فروردین 94 اشاره کرد.همچنین هتل دارای استخر آب گرم، استخر سرپوشیده ،ماساژ درمانی و مرکز سلامت است.از جمله مکانهای دیدنی که در اطراف این هتل تور ترکیه بهار 94 هستند میتوان مرکز فرهنگی آتاتورک ،میدان تقسیم و خیابان استقلال (مرکز تجاری شهر) را نام برد.

هتل گرند هالیک ترکیه

هتل چهار ستاره و بزرگ گرند هالیک در موقعیتی عالی در شهر استانبول واقع شده است و پیاده به بسیاری از اماکن دیدنی و جاذبه های تفریحی شهر، دسترسی دارد. این هتل تور ترکیه عید 94 در مجموع صد و هفتاد و هفت اتاق و سوئیت دارد که اتاق ها دارای امکانات رفاهی و سیستم تهویه مطبوع است. اینترنت در تمام مکانهای هتل در دسترس است. دارای سه رستوران و تریا است که انواع خوراکهای مدیترانه ای و ترکی را برای میهمانان نوروزی تور ترکیه نوروز 94 سرو میکنند. رستوران آدالی که در طبقه هشتم واقع شده است ، دارای چشم انداز زیبایی از  شهر است و  به سرو انواع خوراکهای لذیذ ترکی میپردازد. رستوران مزه هتل آخر هفته ها، موسیقی زنده سنتی اجرا می کند. در مدت پانزده دقیقه پیاده، مسافران تور ترکیه 94 به میدان تقسیم و بازار بزرگ دست یافت. مرکز بیوگلو که بزرگترین مرکز تجاری ، تفریحی شهر است، پیاده ده دقیقه با هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه مترو سیشانی پنجاه متری با هتل فاصله دارد و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 میتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 43 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

مسجد سلطان احمد ترکیه

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی دارای شش مناره و حیاط است كه بسیار بزرگ است، و نمای این مسجد با ده‌ها هزار كاشی آبی رنگ ساخته شده است.در تور ترکیه نوروز 94 می توانید از این نما های زیبا بازدید نمایید. و دلیل اینکه مسجد آبی نام دارد این است که دارای دویست و شصت پنجره با با شیشه های نقاشی شده و  یک نمازخانه‌ بزرگ و باشكوه است. این مسجد، بعد از هزار سال از ساخت  مسجد ایاصوفیه، به وسیله معمار معروف محمد نیز ساخته شد. و اکنون به مکانی دیدنی برای گردشگران تورترکیه تبدیل گردیده است

 

 

مسجد رستم پاشا ترکیه

این مسجددر سال هزار و پانصدو شصت و یک میلادی به دستور رستم پاشا که داماد سلیمان و  وزیر بزرگ بود ساخته شده است ویکی از شاهکارهای معماری است . این مسجد  نماد زیباترین كاشیكاری و معماری در دوران عثمانی است.ورودی پله ها با ایوان زیبای مسجد ساخته شده و گردشگران تور ترکیه 94 می توانند از این پله ها دسترسی داشته باشند. نمای مسجد با کاشی های ایزنیک طراحی شده و دارای یک گنبد با چهار ستون است. شما می توانید در تور ترکیه عید 94 از این مسجد تاریخی دیدن نمایید

 

ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا که به معنای فرزانه مقدس است یکی از معروفترین و زیباترین عمارت ها در شهر استانبول ترکیه است.که هر ساله گردشگران تورترکیه زیادی را به خود جلب می کند. این بنا در سال پانصد و سی و دو میلادی به دستور امپراتور کنستانتین  و در دوره امپراتوری بیزانس ساخته شد و در ابتدا كلیسای مسیحیان شرق بوده است. و بعدها در قرن شش ام میلادی به دستور جاستنیانوس بازسازی شد.این  بنا در طول 5سال و كار ده هزار كارگر و نظارت صدها استاد  ساخته شد.و در سال 573 نیز افتتاح شد.. این کلیسا اولین کلیسای بزرگ نام‌ گرفت.شما می توانید در تور ترکیه فروردین 94 از این مسجد تاریخی دیدن نمایید

مسجد وموزه ايا صوفيه ترکیه

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 38 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

این شهر یكی از بزرگترین استانهای تركیه و شهری مذهبی است که در شمال استان آنتالیا و جنوب آنکارا و در مرکز کشور ترکیه قرار گرفته است. جمعیت این شهر بیشتر از یک میلیون نفر است. در قرن سیزده میلادی، قونیه پایتخت کیقباد پادشاه سلجوقی روم بود و این شهر محل زندگی پدر مولانا بود به همین سبب مرکز تدریس علوم به شمار می آمد. مولانا بعد از مرگ پدرش به تدریس علوم دینی در مدارس قونیه و مساجد پرداخت. اکنون مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه 94 می باشد

 

موزه هنرهای اسلامی تركیه

ابراهیم پاشا یکی از دوستان نزدیك و و وزیر سلیمان بود، این شخص در کودکی در شهر یونان توسط ترکها به اسارت گرفته شد.و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد. ابراهیم پاشا در کاخ توپكاپی وظیفه ی پیام‌رسانی را داشت، وقتی که سلیمان هم سن او بود با هم دوست شدند، زمانیکه دوستش یعنی سلیمان به پادشاهی رسد ابراهیم به مقام صدر اعظم راه یافت. و پادشاه ،هنگامی که خواهرش با او ازدواج کرد قصر را به ابراهیم پاشا داد.اگرچه ای دوران زیاد دوام نداشت.زیرا قدرت ابراهیم بر سلطان زیاد شد که دیگران به او حسادت میکردند.به خصوص همسر سلیمان که سلیمان را متقاعد کرد که ابراهیم دشمن اصلی آنان است و سلیمان نیز بر این باور دستور قتل ابراهیم را داد.این بنا که در دوران پادشاهی عثمانی ساخته شد یکی از بزرگترین بناها بود که توسط صدر اعظم ساخته شد.این موزه شامل اثرها هنری از قرن 8 تا 19 میلادی بوده است.در این موزه قدیمیترین و گرانبها ترین فرش ها ،خوشنویسی،اشیای گرانبها فلزی و چوبی،سرامیکهای با ارزش،پارچه های تاریخی نگهداری میشود.در حیاط این موزه کافی شاپ با چشم انداز زیبا وجو د دارد.  اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 تبدیل گردیده است

 

كاخ ييلديز استانبول ترکیه

این کاخ در قرن نوزده میلادی به وسیله سلطان عبدالمجید دوم از یک مسجد و اتاق دربارها تشکیل شده است و یکی از   بزرگترین و با شکوه ترین ساختمانهایی است که پادشاهان در آن اقامت داشته اند. اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه بهار 94 تبدیل گردیده است نام دیگر این ساختمان شاله است. این بنا در یک پارکی پر از  گلهای گوناگون ، واقع شده است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین منظره های اطراف  تنگه بسفر است. و در حال حاضر در حال  ترمیم و بازسازی است به همین دلیل  قسمتی از پارک را گردشگران تور ترکیه نوروز 94 میتوانند بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 44 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)
 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول 94 برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 45 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)
 

این خیابان که یکی از مراکز خرید اصلی استانبول است و انواع لباس ها و پارچه های ترک در خیابان عرضه می شود. و تمام گردشگران توراستانبول از این خیابان بازدید میکنند در این خیابان انواع فروشگاههای پوشاک زنانه مو مردانه،اسباب بازی برای کودکان و وسایل الکترونیکی است.معروفترین خیابان در استانبول است نام قبلی این خیابان (بزرگ خیابان )نام داشت.

خیابان استقلال استانبول

 مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 43 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 مسجد ایا صوفیه استانبول

مسجد ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا در سال 523 میلادی و در دوره امپراتوری بیزانس ها به دستور امپراطور کنستانتین اول ساخته شده است در این محل در ابتدا کلیسایی بوده است که هم اکنون هیچ اثاری از این کلیسا با قی نمانده است کلیسا در زمان ساخت ایاصوفیه عبادتگاه مسیحیان بوده است پس از تبدیل ترکیه به جمهوری و به حکومت رسیدن آتاتورک ایاصوفیه تبدیل به موزه گردید و هم اکنون به صورت موزه استفاده میشود.و گردشگران توراستانبول را سالانه به خود جذب میکند ارتفاع گنبد این مسجد به اندازه 55 متر و قطر آن سی و یک متر نیز می باشد.

 

این مسجد که در شهر استانبول واقع شده است در سال 1916 میلادی به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و پس از مرگ ایشان او را در همان مسجد دفن کرده و مسجد به نام او سلطان احمد نامگذاری شد این مسجد در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول واقع شده است.مسجد سلطان احمد استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است و تا ساحل بسفر فقط چند قدم فاصله دارد.مناره های زیبای مسجد از دریا در حال درخشش هستند این مسجد بزرگ دارای شش مناره است که در مقابل کلیسای ایاصوفیه بنا شده است و گردشگران توراستانبول را سالانه به خود جذب میکند

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. در تور استانبول 94 می توانید از این مسجد دیدن نمایید

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران توراستانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 38 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)
 

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره شهر استانبول به شمار می رود که در قلب شهر استانبول واقع گردیده است و توسط جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر استانبول احاطه گردیده است. هتل آلمینا استانبول شامل 25 اتاق است و تمامی اتاق ها شامل امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، سشوار ،تجهیزات چای و قهوه، مینی بار، تلفن ،امنیت الکترونیکی و حمام خصوصی می باشند. میهمانان توراستانبول می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل نمایند و از چشم انداز فوق العاده زیبایی که از دریای مرمره و مسجد آبی دارد لذت ببرند . در چند متری هتل مکان های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... وجود دارد که میهمانان توراستانبول می توانند پیاده از آن ها دیدن نمایند.

از دیگر امکانات این هتل تور استانبول 94 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات خاص برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، سونا، استخر، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان. این هتل تمامی امکانات را برای آسایش و راحتی شما میهمانان گرامی توراستانبول فراهم نموده است تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 36 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند در اطرافش در قسمت غربی خلیج استانبول واقع شده است است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مسجد زیبا در سال های 1550 تا 57 توسط معمار سینان و به دستور سلطان سلیمان ساخته شده است . این مسجد به سبک معماری عثمانی ساخته شده و تلفیقی از معماری بیزانس و اسلامی می باشد . گنبد این مسجد جزو بلندترین گنبدهای معماری های دوران عثمانی به شمار می رود .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

مسجد سلیمانیه استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره ها با شیشه های رنگی تزیین شده است . دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94 توصیه می کنیم .علاوه بر زیبایی  این مسجد وجود مقبره سلطان سلیمان اول و همسرش خرم سلطان باعث شده تا سالانه بسیری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 از این مکان بازدید کنند . در این مسجد ساختمان های دیگری از قبیل : کنابخانه ، کاروانسرا ، آشپزخانه ، بیمارستا و حمام و مدرسه نیز وجود داشته است . مجموعه مسجد سلیمانه هنوز هم شامل ، کلاس های درسی ، بیمارستان ، کتابخانه ، حمام و موسسه خیریه می باشد .

مطالب مرتبط :

مسجد سلیمانیه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

مسجد ایا صوفیه استانبول

arezu بازدید : 35 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل سو بدروم ترکیه

هتل سو بدروم ترکیه

 خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند استخر روباز ، شیرجه و ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل بیست و پنج اتاق دارد. اتاقها به سيستم تهويه مطبوع، تجهیز شده است .کارکنان پذيرش هتل در شبانه روز پاسخگوي مسافرين و میهمانان گرامی تور ترکیه مي باشند. هتل اقامتي مجلل و لوکس را همراه با امکانات خیلی ويژه مانند: زمين گلف و کوه نوردی برای ميهمانان خود مهیا کرده است.صرافي هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید.اتومبيل کرايه هم به درخواست مسافران و ميهماناندر اختیارشان قرار می گیرد.ترانسفر فرودگاه در صورت درخواست مسافرين در اختيارشان قرار میگیرد.در باغ هتل به آرامش و استراحتی به یاد ماندنی برسید..هتل امکان اجاره دوچرخه برای ميهمانان خود دارد. در این هتل زیبا و مجلل لحظاتی به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

هتل کارلتون استانبول ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران تور ترکیه می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تاایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

 

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. هتل امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد. 

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 35 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

کاخ دولما باغچه ترکیه

این کاخ با مساحت ششصد متر در سواحل اروپایی تنگه بسفر واقع شده است. قسمت خارجی این کاخ در قرن نوزده میلادی توسط سلطان عبدالمجید بنا شد. سالن بزرگ این کاخ تورترکیه دارای پنجاه و شش  ستون داخل آن و چلچراغ پنج تنی شیک با هفتصدو پنجاه لامپ بر روی آن محیط خیره کننده ای را به وجود آورده است. در زمان‌های قدیم این مکان محل نگهداری پرندگان مختلف از سراسر نقاط جهان بوده است.کل ساعت‌های كاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند،ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ده نوامبر ۱۹۳۸درگذشت. راهنمایان این كاخ افراد بازدیدكننده تور ترکیه 94 را به داخل كاخ راهنمایی می‌كنند. 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه و جاذبه های گردشگری تور ترکیه 94 محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

آبشار مرادیه ترکیه

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 35 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه


هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه برای میهمانان تور ترکیه 94 خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. از امکانات این هتل می توان به سونا , مرکز سلامت و آبگرم ,ماساژ , استخر روباز , شیرجه, حمام ترکی اشاره کرد که آرامش خوبی را به شما میهمانان تورترکیه می دهد. همچنین افرادی که کودک دارند می توانند کودکان خود را به مکانهای مانند سرویس نگهداری کودکان,اتاق بازیهای کامپیوتری , زمین بازی کودکان بفرستند.همچنین دارای مکانهای ورزشی از قبیل بیلیارد - پینگ پنگ - تنیس - مرکز بدنسازی -بازی دارت نیز برای شما میهمانان تور ترکیه 94 است.دارای  اتاق های  مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.

 

هتل کریستال استانبول ترکیه

هتل چهار ستاره کریستال فقط چند قدم با میدان تقسیم فاصله دارد.و همچنین صد متر از ایستگاه اتوبوس هاوا فاصله دارد. ومیهمانان تور ترکیه نوروز 94 دسترسی راحت به سراسر شهرهای استانبول دارند. است.هتل به تناسب علاقمندیهای  میهمانان و با نیاز آنان، اتاقهای متعددی از اتاقهای بزرگ و استاندارد و سوئیت های کوچک و شیک در دسترس میمانان تور ترکیه 94 قرار داده است.این اتاقها دارای اینترنت بیسیم رایگان است.و همچنین این هتل دارای مرکز تفریحی است که شامل حمام ترکی ،استخر سرپوشیده و سونا میباشد.میدان تقسیم  که قلب پیشرفته استانبول محسوب می شود، فقط چند قدم با هتل فاصله دارد. در اطراف این هتل مراکز خرید رستورانها ، بوتیک ها و بارهای زیادی است.

 

هتل تکسیم گونن ترکیه

هتل چهار ستاره تکسیم گونن، در قلب استانبول و در بهترین مکان در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل فقط چند قدم با جاذبه های شهر ترکیه قرار گرفته است و در اطراف هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ،  کافه و بارها وجود دارند. نمای این هتل تورترکیه از مرمر و سرامیک ساخته شده و با معماری زیبا طراحی شده است. همه ی اتاق ها شیک و مجهر هستند.اگر سه روز یا بیشتر در هتل بمانید در هنگام ورود با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهید شد و اگر هم بیشتر از یک هفته  بمانید بطری نوشیدنی هدیه خواهید گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما میهمانان تور ترکیه 94 سرو میکند. 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 43 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

این مسجد که در شهر استانبول واقع شده است در سال 1916 میلادی به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و پس از مرگ ایشان او را در همان مسجد دفن کرده و مسجد به نام او سلطان احمد نامگذاری شد این مسجد در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول واقع شده است. گردشگران توراستانبول هر ساله از این مسجد تاریخی دیدن می کنند. مسجد سلطان احمد استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است و تا ساحل بسفر فقط چند قدم فاصله دارد.مناره های زیبای مسجد از دریا در حال درخشش هستند این مسجد بزرگ دارای شش مناره است که در مقابل کلیسای ایاصوفیه بنا شده است و در تور استانبول 94 می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای بازدید گردشگران باشد.

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 42 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره توراستانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشد

در این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها برای میهمانان تور استانبول 94 وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.

در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان تور استانبول 94 می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 39 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)
 

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از جمله هتل های شیک و تمیز تور استانبول 94 می باشد. این هتل به خصوص برای خانم های علاقه مند به خرید جایی بسیار مناسب است زیرا هتلی است که فروشگاه های بیشماری دارد

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد دارای 84 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها تمیز و راحت است خدمات نظافت اتاق روزانه انجام میشود برای آرامش مسافران توراستانبول هتل دارای اتاق های عایق صداست شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کند و خواب و استراحت راحت شما را به هیچ وجه بهم نخواهد زد. در این هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز تعبیه شده است و هتل دارای صرافی نیز می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور استانبول نوروز 94، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.می توانید برنامه گردش خود را نیز از هتل بخواهید.

امکانات رفاهی هتل آوانگارد تور استانبول 94 شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده است همچنین از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد که شما را آسوده خاطر می کند

هتل آوانگارد استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 39 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

این مرکز خرید توراستانبول در منطقه ایستینه استانبول است وشامل چهار طبقه با 291 فروشگاه است این مجتمع بزرگ از دو بخش سر پوشیده و سر باز است که قسمت بدون سقف آن پارکی زیبا دارد .سبک این مرکز خرید تور استانبول 94 به شکل سنتی طراحی شده است و درسال 2007 تاسیس گردیده است در این مرکز خرید فروشگاهها با برندهای مشهور دیوور و پرادا هستند دارای رستوران بین المللی است که به سبک جنگل بارانی طراحی شده است و همچنین دارای فضای بازی مخصوص کودکان و 12 سالن سینما و سیستم آی مکس است که تصویر را واضح و بزرگ نشان میدهد 

 

مرکز خرید ایستینی استانبول

مرکز خرید ایستینی استانبول

 مرکز خرید ایستینی استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 40 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

برج دختر استانبول

در تور استانبول 94 از این مکان دیدن کنید.برج دختر در نقطه ای که دو قاره آسیا و اروپا به یکدیگرمنتهی می شوند برروی دریا قرار دارد. در این جزیره برای اولین بار در زمان یونانی ها یک مقبره ساخته شد. در زمان امپراتوری بیزانس یک بنای دیگر نیز ساخته و بعنوان ایستگاه کنترل گمرک دریایی استفاده شد. در زمان عثمانی ها این قلعه بعنوان دکل نگهبانی استانبول بکار گرفته شد. بعدها از آن به عنوان تبعید گاه و یا جزیره قرنظینه استفاده شد. اما از صدها سال پیش بعنوان «فانوس دریایی»  بکار گرفته شد ، تا اینکه بعد از 2500 سال یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در ترکیه بنام حام اوغلو این قلعه را بشکل امروزی مرمت و بازسازی نمود و برای اولین بار مردم عادی توانستند به این جزیره آمده و از این برج بازدید کنند، در حال حاضر داخل این  تبدیل به رستوران ها و کافه های محبویی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد
داستان ها و حکایت های بسیاری برای این برج گفته میشود و تصاویر بسیاری از آن کشیده شده که در منازل و مغازه ها و مکانهای عمومی نگهداری میشود  . قایق ها روزی چند مرتبه به سمت این برج در حرکت هستند تا مسافران و گردشگران تور استانبول را به این مکان زیبا برسانند .این برج مانند نیلوفر دریایی زیبا در بین آبهای آبی تنگه بسفر، بی سر و صدا و تنها , نظاره گر استانبول می باشد
برج دختر بر روی صخره ای بزرگ و صاف که درست دروسط تنگه بسفر قرار گرفته، ساخته شده است.

 برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

arezu بازدید : 38 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

کاخ ییلدیز استانبول

در تور استانبول 94 دیدن کنید.کاخ ییلدیز به معنی کاخ ستاره می باشد و در سال 1880 به عنوان اقامتگاهی برای سلطان عبدالحمید دوم ساخته شد. در اواخر قرن نوزدهم میلادی سلطان عبدالحمید دوم کاخ دلمه باغچه را ترک و به این اقامتگاه آورده شد. این کاخ از دربارهای مختلف و یک مسجد تشکیل شده است. در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته اند قرار گرفته که این ساختمان شاله نام دارد. این ساختمانها در داخل یک پارک قرار دارد که این پارک با گل هایی از نقاط مختلف دنیا تزیین شده است. حیات این کاخ یکی از زیباترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر است و مسافران تور استانبول از آن دیدن می کنند.

 

کاخ ییلدیز استانبول

 کاخ ییلدیز استانبول

مطالب مرتبط:
تور استانبول 94
کاخ ییلدیز استانبول

تعداد صفحات : 3

درباره ما
تور آنتالیا , نرخ ویژه تور آنتالیا , بهترین تور آنتالیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 698
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 1,565
  • بازدید سال : 25,491
  • بازدید کلی : 77,148
  • کدهای اختصاصی
    تور آنتالیا , نرخ ویژه تور آنتالیا , بهترین تور آنتالیا