loading...
تور آنتالیا
arezu بازدید : 55 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

هتل د پارادایس هند جیپور

 

هتل د پارادایس هند از بهترین هتل های شهر جیپور می باشد که در مرکز این شهر قرار گرفته است و تنها 4 کیلومتر با قطا جیپورفاصله دارد. این هتل دارای اتاق های بسیار تمیز به همراه دکوراسیونی زیبا و مدرن با کفپوش چوبی می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , حمام اختصاصی , تلویزیون 26 اینچ و.... را دارد. این هتل برای اقامت مسافران تور هند می تواند بسیار مناسب باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر روباز آن که رویپشت با قرار دارد , رستوران , سالن بدنسازی , اینترنت پرسرعت وایرلس و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ آسیایی مدیترانه ای و هندیراسرو می کند.همچنین در صورت تمایل گردشگران تور هند می توانندبرای گشتن در شهر اتومیبلی را کرایه کنند.

تور هند هتل د پارادایس جیپور

 

تور هند هتل د پارادایس جیپور

تور هند هتل د پارادایس جیپور

 مطالب مرتبط:

هتل د پارادایس هند جیپور

تور هند پاییز 94

تور هند آبان 94

arezu بازدید : 54 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

جاذبه های توریستی هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری تور هند میباشد که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

 

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی تور هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت. اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تور هند میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 مطالب مرتبط:

معبد ویروپاکشا هند

دریاچه اوتی هند

تور هند آبان 94

تور هند پاییز 94

arezu بازدید : 35 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

باغ رام آگرا

 

باغ رام قدیمی ترین باغ مغول در هند، توسط بابر امپراتور مغول در سال 1528 ساخته شده است. این باغ حدود پنج کیلومتری شمال شرقی از تاج محل در آگرا، هند واقع شده است. این باغ یکی دیگر از دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری تور هند تابستان 94 آگرا به شمار میرود. بابر قبل از اینکه در کابل دفن و به خاک سپرده شود به طور موقت در این باغ ساکن بود.این باغ به نوعی یک باغ ایرانی است به این دلیل که در آن مسیر و کانال تقسیم, باغ به شیوه اسلامی طراحی شده و دارای یک قنات است که در تابستانهای گرم مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

باغ رام آگرا

 

باغ رام آگرا

 

arezu بازدید : 35 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

موزه ویکتوریا هند

 

موزه‌ی ویکتوریا در جنوب شهر و محله‌ی توریستی کولابا و در میان باغ بسیار بزرگ ویکتوریا واقع شده است. این مکان که از دیدنی های پر بازدید تور هند تیر 94 میباشد علاوه بر اشیاء و اسناد دیدنی داخل موزه، باغ ویکتوریا نیز از جاهای تماشایی بمبئی به شمار می‌رود.در سال 1862قطعه زمینی به مساحت پانزده هکتار در کولابا جهت احداث باغ ویکتوریا اختصاص داده شد و در نوامبر 1872به روی عمومی مردم و گردشگران تور هند تعطیلات تیر 94 گشوده شد. از آن زمان تاکنون هفت هکتار دیگر نیز به این باغها افزوده شده‌ است. باغ دارای معماری منحصر به‌فرد و زیبایی می‌باشد که موزه ویکتوریا نیز در آن واقع شده‌است.

 

موزه ویکتوریا هند

 

arezu بازدید : 35 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

 

جهان پناه هند

 

جهان پناه چهارمین شهر قرون وسطی میباشد که با هم شهر دهلی در هنر را تشکیل داده اند.

این شهر توسط محمد بن تغلق سلطان دهلی بنا شده است.محمدبن تغلق شاه، دومین سلطان دودمان تُغْلُقیه بود که در ۷۲۵ به پادشاهی رسید بر اثر سیاست های نادرستی که داشت همواره در قلمرو وی شورش بود.

برج‌های دیده‌بانی حصارهای شهر جهان‌پناه، مانند عادل‌آباد، نیمه‌استوانه‌ای اما فاقد دهلیز خارجی است.

 

مطالب مرتبط :

 

تاج‌محل هند

 

یکی از معروفترین بناهای دنیا و آرامگاهی باشکوه که در شهر آگره در هند میباشد تاج محل است که در جنوب هند واقع شده است.این بنا یکی از عجایب هفت گانه میباشد.این بنا به دستور شاه جهان پنجمین امپراطور گرکانی به یاد بود همسرش ممتاز محل ساخته شد که خود شاه جهان هم در همین محل به خاک سپرده شد.در این بنا از معماری ایرانی و اسلامی الهام گرفته شده است و در ساخت این بنا از 20.0000معمار از اقصی نقاط آسیا به خصوص ایران شبه قاره هند آناتولی و...استفاده شده است.این بنا از سال 1042ش شروع به ساخت و تا سال 1057ش تکمیل شد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

آرامگاه همایون هند

 

نام دیگر این آرامگاه نصرالدین همایون میباشد.این آرامگاه در منطقه نظام الدین و در مرکز شهر دهلی قرار دارد.این مقبره در قرن 16 میلادی واقع شده است و از جاذبه های گردشگری هند به شمار میاید.این آرامگاه اولین باغ ایرانی در شبه قاره هند میباشد.

همایون دومین پادشاه گورکانی بعد از مدت 15 سال که در ایران پناهنده بود به کمک شاه طهماسب اول به کشورش برگشت و به طور ناگهانی بهد از مدتها در گذشت.

همسر او حمیده بانو بیگم که با معماری ایرانی آشنا شده بود با الهام گرفتن از آرام گاه های ایرانی آرامگاه همایون را یکسال بعد از مرگش شروع به احداث و هشت سال بعد به پایان رساند.این آرامگاه مانند دیگر بناهای آن زمان از عناصر معماری ایرانی بسیاری الهام گرفته است.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

ایستگاه ملکه ویکتوریا هند

 

بزرگ‌ترین ایستگاه قطار در بمبئی و یکی از عمارتهای جذاب دوران استعمار بریتانیا است بنای زیبا به‌عنوان قصر برای ملکه انگلستان بنا شد اما اکنون با تاسیسات جانبی‌اش و با نام "چاتراپتی شیواجی ترمینال"(یا CST) مورد استفاده عموم است و ایستگاه اولیه و اصلی قطارهای برون شهری و درون شهری بمبئی به حساب می‌آید.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 39 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

هتل امبلم - آ بوتیک دهلی نو هند

هتل امبلم - آ بوتیک دهلی نو هند


هتل امبلم - آ بوتیک دهلی نو هند خدماتی از قبیل :  خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ،لباسشویی ، خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،خدمات کفش و واکس ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،سرویس اتو شلوار  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل جکوزی و اتاق و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 39 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

هتل دی آمبر دهلی نو هند

هتل دی آمبر دهلی نو هند

هتل دی آمبر دهلی نو هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،لباسشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، سرویس اتو شلوار  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 44 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

هتل استار راکس دهلی نو هند

هتل استار راکس دهلی نو هند

هتل استار راکس دهلی نو هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی - خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم ،منوهای رژیمی ،امکانات اتاق  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل جکوزی ،ایوان مخصوص حمام آفتاب و اتاق و امکانات برای معلولین ،سوئیت مخصوص تازه عروس را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 42 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند خدماتی از قبیل :خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،خشکشویی ،خدمات تهیه بلیط   را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین اين اقامتگاه داراي 24 اتاق مي باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 50 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

هتل سیتی پارک دهلی نو هند

هتل سیتی پارک دهلی نو هند


هتل سیتی پارک دهلی نو هند خدماتی از قبیل :امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)   را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،  اتاق و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 41 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

هتل شانتی هوم دهلی نو هند

هتل شانتی هوم دهلی نو هند


هتل شانتی هوم دهلی نو هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ،خدمات کفش و واکس ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،منوهای رژیمی ،سرویس اتو شلوار را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،مرکز سلامت و آبگرم ،ایوان مخصوص حمام آفتاب و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 31 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند

هتل فورچون این گرازیا دهلی نو هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ،لباسشویی ، خشکشویی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ، استخر روباز ، اتاق و امکانات برای معلولین و  مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 35 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

هتل ت نیو دهلی هند

 هتل ت نیو دهلی هند


 هتل ت نیو دهلی هند خدماتی از قبیل : رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،بالکن ،اتاقهای پاک و بدون سیگار و گاوصندوق را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،ایوان مخصوص حمام آفتاب و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 34 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل اتاق و امکانات برای معلولین و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

مطالب مرتبط :

 


درباره ما
تور آنتالیا , نرخ ویژه تور آنتالیا , بهترین تور آنتالیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 698
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 1,600
  • بازدید سال : 25,526
  • بازدید کلی : 77,183
  • کدهای اختصاصی
    تور آنتالیا , نرخ ویژه تور آنتالیا , بهترین تور آنتالیا