loading...
تور آنتالیا
arezu بازدید : 35 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

هتل مارتی استانبول

هتل 5 ستاره مارتی دارای 11 طبقه و 270 اتاق در منطقه تکسیم استانبولتور ترکیه آبان 94 قرار واقع شده است . این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد تور ترکیه آبان 94 و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد.تور ترکیه آبان 94 از امکانات اتاق های این هتل که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است تور ترکیه آبان 94 می توان به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی اشاره نمود. مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل اقامت راحت و لذت بخشی داشته باشند.

arezu بازدید : 35 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل لارس پارک ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول  تور ترکیه آبان 94 در منطقه تکسیم واقع شده است. این هتل تنها پنج دقیقه با مرکز خرید و میدان تکسیم استانبول فاصله داردتور ترکیه آبان 94 از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه به شمار می رود. طراحی هتل به سبکی خاص و بسیار شیک و مجلل می باشد.

تور ترکیه آبان 94 همچنین دارای یک  باغ بسیار زیباست که حتی در فصل زمستان هم سبز به نظر می رسد. میهمانان تور ترکیه می توانند در این باغ زیبا به استراحت بپردازند و از انواع غذا ها و نوشیدنی های مستقر در این محوطه لذت ببرند. تور ترکیه آبان 94 این هتل حتی به فکر ملاقات ها و مسائل کاری مسافران تور ترکیه نیز بوده و بدین منظور  فضایی 900 متر مربعی برای انجام چنین فعالیت هایی برای شما ایجاد نموده است. بعد از انجام کار و تفریحات ، غذاهای رستوران های ترکی یا ایتالیایی و نوشیدنی های مناسبتور ترکیه مهر 94 در کنار استخر انتظار شما را می کشد.

از امکانات هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه می توان به سالن بدن سازی بسیار مجهز ، سونا ، حمام های ترکی ، چشمه آب معدنی ، ماساژ ، استخر  ،اینترنت رایگان مرکز خدمات زیبایی ، آرایشگاه مجهز و ... برای میهمانان تور ترکیه اشاره نمود.

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره لارس پارک استانبول ترکیه

 

arezu بازدید : 35 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد تور ترکیه مهر 94 و در منطقه تاریخی شهزاده باشی استانبول قرار دارد و نزدیک به بازار استانبول و مسجد سلیمانیه می باشد.  تور ترکیه مهر 94   این هتل دارای 81 اتاق بسیار تمیز می باشد  تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشند.  اتاق های هتل یک کافه 24 ساعته هم دارند. مسافران تور ترکیه می توانند صبحانه را در اتاق سرو نمایند. تور ترکیه آبان 94 هتل بلک برد استانبول ترکیه در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است . تور ترکیه مهر 94 این هتل تا مسجد فاتح استانبول 2 کیلومتر و تا دانشگاه استانبول حدود 1 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل بلک برد استانبول فاصله ای 650 متری با وسایل حمل و نقل عمومی شهری را دارا می باشد.

تور ترکیه آبان 94 از این رو گردشگران تور ترکیه می توانند به راحتی در دیگر نقاط شهر به گردش و تفریح بپردازند.

از امکانات هتل بلک برد استانبول ترکیه می توان به رستوران تور ترکیه آبان 94 با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , فروشگاه , اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.  خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , صرافی , آرایشگاه , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است اشاره نمود. 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول ترکیه

arezu بازدید : 36 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
 


هتل باده استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل دارای 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 km هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل باده استانبول ترکیه فاصله دارد. ایستگاه مترو به هتل بسیار نزدیک می باشد . هتل صبحانه را به صورت بوفه به میهمانان تور ترکیه 94 ارائه می دهد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باده استانبول دارای امکاناتی شامل : رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , پارکینگ ویژه هتل , لاندری , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , خشکشویی و اتوکشی برای مسافران تور ترکیه که بتوانند در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند , سرو صبحانه در اتاق , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مهیا شده است.

هتل باده استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 56 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند و قطعا برای شما گردشگران تور ترکیه 94 نیز جذابیت فوق العاده ای خواهد داشت . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . گردشگران تور ترکیه خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

 مراکز تفریحی بدروم ترکیه

بدروم یکی از بهترین شهرهای تفریحی ساحل دریای اژه نیز هست همچنین شبهای بودروم جذابیتی زیبا دارد که منحصر به فرد است در خیابان جمهوریت از میدان اسکله کازینوها، میخانه ها و دیسکوهای فراوان وجود دارند که برای همه گروههای سنی و گردشگران تور ترکیه تفریحات جذابی است این شهر بدروم مرکز کشتیهای تفریحی نیز هست و شامل ساخت و ساز و بهره برداری است.

 

 از این جاذبه های گردشگری تور ترکیه و دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است .

arezu بازدید : 45 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است که برای گردشگران تور ترکیه 94 بسیار جالب خواهد بود . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

درباره ما
تور آنتالیا , نرخ ویژه تور آنتالیا , بهترین تور آنتالیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 698
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 447
  • بازدید ماه : 1,683
  • بازدید سال : 25,609
  • بازدید کلی : 77,266
  • کدهای اختصاصی
    تور آنتالیا , نرخ ویژه تور آنتالیا , بهترین تور آنتالیا